TILBURG - Het filmpje waar Sacha en Cedrique van LifeHunters, McDonalds serveren aan verschillende ‘kenners’, op de delicatesse beurs in Houten, is een wereldhit geworden.
Op het YouTube kanaal van LifeHunters is de video maar liefst al 1.794.875 keer bekeken.
De in stukjes gesneden hamburgers, kipnuggets en meloen van McDonalds kregen goede recensies van de bezoekers. Zo werd gezegd dat de structuur goed was en niet te plakkerig. Meerdere mensen vonden ook het veel lekkerder dan McDonalds. Zo zeggen ze dat er veel meer smaak aan zat.
Regisseur en bedenker Erik Hensel, weet niet wat hij meemaakt. Hij was ook al bij een Russische talkshow geweest en zelfs BBC en het Australische journaal besteden er aandacht aan.
Hensel was op het idee gekomen via een gesprek met zijn vriendin over biologisch eten. Zij beweerde dat mensen het meteen merken als iets biologisch is of niet. Hensel betwijfelde dit en is het gaan testen. Dit meldde hij bij De Telegraaf op 23 oktober.
Het YouTubekanaal LifeHunters heeft wel vaker hits gehad. Bijvoorbeeld een filmpje waar ze aan toeristen een rondleiding geven over de wallen en een prostituee aan komt rennen om een mannelijke toerist te begroeten waar de naam van doorgegeven is. Alleen zo’n grote hit als nu hebben ze nog nooit gehad.
Door: Rik Kooper
Reactie plaatsen
Reacties
ballen